Brak in Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Brak in Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Brak in Thailand

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

20 April 2016 | Thailand, Phuket

Vandaag onze laatste volle maar ook brakke dag op koh phi phi. Normaal zouden we onze dag brak op de bank met een zak chips door brengen maar deze keer deden wij dit anders!

Viewpoint bovenop de berg vooraf wisten wij dat de totale afstand 3,5 km was, vonden we prima klinken gerekend op een half uurtje flink doorstappen moet lukken! Toen we zagen dat het 3,5 km stijl omhoog de berg op was hebben we onze tijd bijgesteld haha, maar eenmaal helemaal bovenaan was dit het zeker waard. Een fenomonaal uitzicht over het eiland was onze beloning! Echter bleken er 2 viewpoints te zijn, toen wij viewpoint 1 eenmaal hadden opgeslagen in onze gedachten zijn we naar viewpoint 2 toe gegaan, jezus christus het inschatten van tijd en afstanden zijn ze niet zo goed in. Er stond dat het ongeveer 5 minuten zou duren geen idee of het lag aan het feit dat we toch wel erg brak waren dit zou vast mee hebben geteld maar daarnaast was het ook gewoon een eind naar het 2e viewpoint. Maar eenmaal daar was ook dit het waard! Hier hingen foto's van hoe het eiland eruit zag voor de tsunami en vlak hierna, indrukwekkend...

Hierna terug naar beneden dit was geen probleem haha, we zijn opzoek gegaan naar het tsunami memorial park. Het bleek dat het hier ging om bomen die de tsunami hebben overleefd, niet heel indrukwekkend gewoon bomen? Blik geworpen en weer door.

Rond 17.00u nog even in de zee gelegen, omdat het kan. Terug naar het huisje om te douche en de stad in. Helaas kwamen we er toen achter dat de go pro een storing heeft waardoor deze niet alle filmpjes heeft opgeslagen, BALEN!!!! Hopelijk kunnen we dit in Nederland recht trekken. Als laatste werd er aangeraden om een vuurshow bij te wonen hier waren we zo klaar mee. De show bestond uit een groep jongens van schat zo'n 17 tot 25 jaar. Het zou een goed concept zijn om jongens van de straat te houden, maar verder was het 10x niks. Ze lieten regelmatig stokken vallen, schoten grondbloemen richting het publiek en hielden ook Romeinse kaarsen de kant van publiek op, ervaring rijker dus.

Genoten van ons uitzicht vanaf het balkon met de geur en kleur van het onwijs mooie strand en de bergen op de achtergrond. Laatste nacht koh phi phi morgen op naar Koh Lanta met de boot!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016