Last day Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Last day Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Last day Malaysia

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

22 Mei 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gisteravond beide op tijd in slaap gevallen, helemaal op maar heerlijk geslapen! Bij het Pudu Plaza hotel waar we nu zitten, zit een deurbel aan de buitenkant (logisch bij een deur maar je weet het niet hè!). Om 10.15u werd er aangebeld door housekeeping om de kamer schoon te maken, aangegeven dat hij later terug moest komen. Want pff we waren kapot!

Na ons ontbijt (uiteraard bami soep) op de kamer te hebben gegeten, zijn we richting  het KLCC park gegaan. De zon scheen dus het was weer goed heet! Het park was zo'n 15 minuten lopen, en bestaat uit een aantal grote speeltuinen en een soort zwembadachtige plek. Hier hebben we de middag doorgebracht, met onze voeten in het water. Heerlijke plek om af te koelen!

Rond 4u naar de kamer om te douche etc en hierna op naar petaling street. Een keer afgewisseld met de mc donalds, ook niet verkeerd! Pentaling street bestaat uit onwijs veel kraampjes zoals gisteren al uitgelegd met heel veel 'vrienden' waar je alleen hoeft te komen kijken kijken en ook kopen haha. Beide een petje gescoord en terug naar het hotel, relaxen op het bed met de tv aan.

Nu in bed, morgen vliegen we om 17.00u richting Bangkok. De enerlaatste stop, beetje klaar met binnenlandse vluchten zijn we inmiddels wel maar nog een te gaan! Op naar het Chillax resort!!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016