Strand, strand, strand, strand..... - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Strand, strand, strand, strand..... - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Strand, strand, strand, strand.....

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

26 April 2016 | Thailand, Patong Beach

Vanmorgen wederom heerlijk uitgeslapen tot 11.00u en om 13.00u pas uit bed dit was niet helemaal gepland maar er is niemand die zegt wat we moeten doen. Vandaag staan er stranden en stranden en stranden op het programma, onze eigen snorkel tour proberen in elkaar te  zetten.

Op naar het zuiden van het eiland, het eerste strand is Ya Nui, een klein strand (schat 500 meter lang) aan het begin van het strand lag veel rotzooi maar we zijn zo'n 150 meter het water in gegaan en daar was het een stuk schoner. Super mooi, water licht troebel maar wanneer je je concentreerde kon je voldoende vissen spotten heel gaaf!!
Nog even zonnen en door naar het 2e strand dit heette Nai Haran beach hier waren vooral heel veel onwijs grote golven! Te wilde zee om te snorkelen dus even genoten van de zon en zee.
Uiteindelijk aangekomen bij een heel klein strand (150 meter) genaamd Ao Sane beach. Klein maar het water is super! Vanuit de kleine opening het water in gegaan, we zijn trouwens bij deze stranden gekomen via een website. Hier stond dat je voor dit strand een ervaren zwemmer moet zijn, dit hebben we ondervonden. Op diverse plekken moesten we flink de spieren aanspannen om weg te komen bij het rif en de rotsen. Maar wauw wat was het het waard, ces zijn bril zat niet goed dus even terug naar de kant. Hierna de andere kant van het strand bekeken, wauw wat was het mooi. Alleen was de stroming zo erg dat we zeiden dat we naar het strand gingen. We hadden onze pijlen gezet op de andere kant van het strand, wat bleek... Hier lag het vol met rotsen en rif, ik zwom voorop. Ces had dit gauw in de gaten en was omgedraaid ik lag ondertussen zo dicht hierop dat ik mij om moest draaien met enig risico. Terug gezwommen naar de andere opening, aan land gekomen mijn lichaam bekeken en gelukkig heb ik alleen mijn (andere teen dit keer) en rechter knie open gehaald.

Niks ernstigs, bordje rijst gescoord en op naar het hotel. Onderweg toch besloten de zonsondergang te bekijken op het Kata Beach. Uiteindelijk vooral naar mensen gekeken  op het strand, wat een verschillende mensen heb je toch op de wereld haha. Mensen kijken blijft de beste tijd invulling die er is!! Ook erachter gekomen dat de mensen die werken bij het parasailing verhuur LOS ZONDER TOUW OF IETS achter de klanten zitten of staan tijdens de rit.

Na een uurtje naar het hotel getuft, gedoucht en nu op naar de stad om iets te eten. Ces is onderhand zwart! Ik loop bijzonder ver achter dus morgen tijdens de snorkeltrip ga ik mijn best doen haha.

Vanavond bij jullie koningsnacht, houdt jullie niet in maar drink vooral voor ons een biertje(s)!! Foto's zijn welkom haha, veel plezier allemaal hopelijk zit het weer mee!!

Wanneer jullie morgen nog ko liggen door het alcohol wat vanavond rijkelijk gaat vloeien, gaan wij onze tour starten!

Tot morgen! Xx

• 26 April 2016 - 16:34

Monique:

Hai nou dat stukje zwemmen even spannend hoor bah haha was zelf aan het mee zwemmen maar geweldig om te lezen weer
    Hier erg slecht weer koud en nat dus ben benieuwd wat voor een foto's je gestuurd krijgt ook een hoop afgelast erg jammer maar thats Holland deal with It
    Vieren jullie maar lekker daar koningsnacht en dag geniet
    Love u xxxx

• 26 April 2016 - 18:32

Anjali:

wauw sick om te lezen ook heel spannend haha! lijkt me zo eng in zo een wilde zee doen jullie gewoon !netjess.. ik verwacht jullie beide zwart terug dan zijn we de 3 Blacka's xxxxxx