Lekker niks - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Lekker niks - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Lekker niks

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

25 April 2016 | Thailand, Patong Beach

Gisteren gebowlt, ces in zijn nopjes gelijk even club record verbroken. Stroeve banen maar voldoende voor de prijs.
Hierna terug naar de kamer, nog even skype aangezien de opa van ces jarig was en daarna mandje in.

Vanmorgen wakker geworden en heerlijk in bed blijven liggen tot 11.30. Daar waren we even aan toe want nu we een goede kamer, goed bed en goede faciliteiten hebben merken we toch wel hoe moe we zijn. Hierna met de scooter richting de 7/11 voor een bami soepje als ontbijt. Weinig op de planning voor vandaag, last minute besloten om naar de big buddha te gaan. Big was die zeker!! De rit er naar toe heb ik als minder prettig ervaren aangezien we langs 3 mega onvriendelijke olifantenkampen kwamen waar kleine baby olifantjes pal in de brandende zon vast stonden geketend aan kettingen, afschuwelijk. Op de terugweg foto's hiervan gemaakt en doorgestuurd naar een organisatie die zich daar voor inzet, dat is het minste maar tegelijkertijd ook het meeste wat je kunt doen.

Hierna een snorkelset gescoord om morgen een eigen snorkel tour te gaan uitvoeren benieuwd hoe dat uit pakt! We zijn net terug van het midget golfen op het dak van een restaurant waar ik €35,- van de prijs heb gehaald deze chick wilde €50,- voor 2 personen voor een ronde, maar dat was zo gepiept. Nog even vers fruit gescoord om dadelijk tijdens de laatste aflevering van the walking dead te nuttigen! Oja voor overmorgen trouwens een super toffe tour geboekt met een ochtend vol met snorkelen, hebben er nu al zin in!!!!

Douche, bed in, walking dead terugkijken, en dan weer een super dag afsluiten.

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016