Massage?? - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Massage?? - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Massage??

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

15 April 2016 | Thailand, Chiang Mai

Na een beroerde nacht zwetend wakker geworden. Bahbah wat een ellende haha, hierna douche in ons ozo fijne gezamelijke badkamer. Het enigste wat op de planning staat is het ontbijt plus een massage voor ces aangezien hij last had van spierpijn in zijn nek en schouders.

Na het eten van een kommetje soep met rijst en kip. Hierna door voor de massage van ces. Ces gaf aan dat hij graag alleen de schouder en nek wilde. Helaas is dit waarschijnlijk de laatste massage van ces ooit geweest aangezien hij uiteindelijk een thaise massage heeft gekregen. We weten niet hoe de posities heten maar laten we het zo zeggen dat ces elke spier heeft gevoeld. De masseuse heeft op zijn rug gelopen  met handen  en voeten. Zijn arm volledig opgetild en hem daarna in en rondom zijn oksels geslagen kunnen we het rustig noemen. IK WEET HET !!! Ik was er net zo graag bij geweest als jullie haha. Maar de blik die hij wierp op het moment dat hij het kamertje uitkwam was onbetaalbaar. Hij had geen woorden nodig om het uit te leggen, ces deelt zijn ervaring graag met jullie bij terugkomst! Oh en de spierpijn? Hahah die was gelukkig minder ;). Dit alles incl een voet en been massage voor mij kosten overigens €12,50 beide een uur.. Gaat nergens over!

Toen ces eenmaal was bijgekomen van zijn nieuwe ervaring hebben wij onze waterpistolen gevuld en hebben wij de drukte opgezocht. Wauw de 3 dagen songkran zitten erop! Een ervaring rijker, het festival gevierd met locals, geen alcohol gedronken, op tijd het mandje in, met veel mensen van diverse afkomsten gelachen en vooral HEUL VEUL water gegooid en gespoten. Ces onderweg een emmer met touw gescoord voor 10 bath (€0,25), om zo telkens water uit het kanaal te vissen om mensen nat te gooien voor het filmpje verwijs ik jullie naar Facebook ;). Voor ons waren 3 dagen songkran voldoende, blij dat wij er deel van hebben mogen uitmaken. Vooral de locals hebben indruk op ons gemaakt!

Rond een uur om 6u wat te eten gescoord, kleine balletjes met rijst en varkensvlees ces vond het lekker ik niet ieder zo zijn ding. Ik heb een bordje pad thai gescoord en daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. Op onze kamer gechilld bijgekletst met sommige van het thuisfront. Het is nu 22.05u hier, ces bezig met het instax fotoboek ik het verslag aan het schrijven.

Dat fotoboek trouwens ook echt een goed idee geweest. Voor degene die het nog niet wisten. Wij maken elke dag een foto met een instax camera (hier komt de foto direct uit) deze plakken we in een boek zo ontstaat er een fotoboek terwijl we op reis zijn. En wij zijn beide erg blij met het resultaat tot nu toe!

Dadelijk opzoek naar avondeten en om 00.00u (onze tijd) juud bellen. Jaja juud we zijn je niet vergeten misschien ver weg maar toch dichtbij!!! Tot straks ;).

Voor morgen staat er op de planning dat ces gaat schieten op de schietbaan met waarschijnlijk een 9mm!! Hoe tof!!!
Ik maak de foto's ivm prijs van het schieten, we doen beide de dingen die we leuk vinden en daarin zullen we keuzes moeten maken is helemaal goed.

Nu de markt op voor een hapje eten !!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016