Underwater world - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Underwater world - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Underwater world

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

19 Mei 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

De bewolking die dagelijks zichtbaar is trekt vaak in de loop van de dag weg. Vandaag was dit echter niet echt het geval en dus gekozen om naar underwater world te gaan hier 10 minuten lopen vandaan.

Eerst gekeken of we in Kuah Town een batterij konden scoren voor onze camera die het sinds vandaag helaas niet meer doet. Deze missie is niet geslaagd maar we houden hoop voor in Kuala Lumpur daar hebben ze als het goed is een Sony winkel.

Underwater world was tof, gigantische vissen, zeehonden, mooie schildpadden waarvan er een bijt (?!) leek op bowser en een beest waarvan we niet weten hoe die heet maar die was indrukwekkend! En nog velen andere dieren, top dag gehad!!

Hierna nog even het strand op gegaan, genoten van de zee en de zonsondergang. Op de weg naar huis zien we een man stoppen voor een beest wat op de weg ligt. Dichterbij komend zien we dat het een hele kleine zwarte kitten is, pff wat had ik die graag meegenomen! We hebben hem opgetild en bedacht om bij de receptie te vragen wat ermee te doen, zul je altijd zien aankomend bij de receptie was er niemand omdat ze een rust moment hadden (haha blijft hilarisch). Uiteindelijk besloten om Lucky (moesten hem wel een naam geven) in de zijweg los te laten en te hopen dat deze zich op memorable wijzen weet te redden. Met pijn in mijn hart heeft ces hem neergezet. Terug naar het huisje handen; goed wassen, douche en op naar ons vaste tentje voor een goed bord rijst.

Net terug van de avondmarkt voor wat laatste dingetjes aangezien morgen onze laatste dag hier is, je kunt het maar gehad hebben. Nu proberen te slapen, gaat mij niet heel goed af hier moeite met in slaap komen maar als we eenmaal slapen is het bed heerlijk!

Hopelijk breekt de zon morgen eerder door zodat we onze laatste dag nog even bij kunnen kleuren!!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016