Afscheid nemen hoort erbij.. - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Afscheid nemen hoort erbij.. - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen hoort erbij..

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

11 Mei 2016 | Maleisië, Batu Feringgi

Helaas komt tijdens deze reis afscheid nemen ook aan bod. Vanmorgen samen ontbeten en nog even met Maud gezwommen. Hierna was het inpakken en afscheid nemen. Wat een hekel heb ik toch aan afscheid nemen, het was ook weer een moment waarbij wij ons realiseerde hoe lang wij al van huis zijn. Want missen doen we jullie zeker!

Na het afscheid mochten we laat uitchecken van de receptioniste heel chill. Ces met zijn backpack op de brommer naar de nieuwe accomodatie genaamd het budget inn hotel. Hierna mij opgehaald en de nieuwe kamer bekeken. We moeten zeggen het was even slikken, het zwembad ontbreekt, het gezelschap van Didi, Felicia en Maud, het HUIS opzich wat trouwens groter is dan ons eigen huis in Nijmegen haha maar het is schoon dat is het belangrijkste! Verder ontbreekt het nergens aan, we hebben een bed, douche en wc. Meer hebben we ook niet nodig dus wij zijn tevreden.

Een hapje eten gescoord op het long beach plein. Dit is een plein waar rondom allerlei kraampjes staan waar je van elk kraampje iets kunt halen en dat op het plein kunt opeten. Op tijd naar de kamer toe gegaan. Het is nu 11uur beide kapot dus slapen zou niet zo lang meer duren.

Overigens zijn we erachter gekomen dat long beach hier op penang nog best een redelijk strand is dus dat gaan we morgen naast penang hill maar eens ondervinden.

Tot morgen! Xx

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016