Eagle Square - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Eagle Square - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Eagle Square

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

15 Mei 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

9.30 de wekker, verder geen plannen voor vandaag!
Wel hadden we bedacht dat we 'iets' wilde gaan doen, wat precies wisten we nog niet. Ontbijt gehaald ces heerlijk aan de soto soep ik gekozen voor geroosterd brood met een eitje ter afwisseling! Hierna brak de zon door dus, zo snel mogelijk naar het strand!!

Mooi, land strand met redelijk helder water, geen hoge golven, weinig mensen, dus ons hoorde je niet klagen!! Een uur of 2 in de zon gelegen hierna waren we beide toe aan de lunch.  Ditmaal koos ik voor de soto en ces voor de nasi goreng ayam set, smullen geblazen voor een paar euri. Gelijk maar even een scooter gehuurd om ons mee te verplaatsen de aankomende dagen, en op naar ons huis om te douche.

Een korte stop bij de 7-eleven en hierna door naar Eagle square zo'n 30 minuten verderop achter de hoofdstad Kuah. Kuah zelf stelt bijzonder weinig voor, we reden er doorheen zonder door te hebben dat we er doorheen reden dat zegt genoeg lijkt me!
Eagle square was mooi om te zien, een onwijs grote adelaar en toevallig vlogen daarom heen ook een stuk of 3 adelaars. Aantal foto's geschoten, nog overwogen om naar de avondmarkt te gaan maar deze bewaren we voor een andere dag.

Moe van de afgelopen dagen nu al enige tijd hangend op bed. Voor morgen nog geen plannen wel staat er iets op de planning maar wat dat is zowel voor jullie als voor ons een verassing. Eerst maar eens in slaap komen onder het genot van jawel hoor regen en onweer.

Weltrusten x

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016