Rooftop swimming pool - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Rooftop swimming pool - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Rooftop swimming pool

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

24 Mei 2016 | Thailand, Bangkok

Chillax heet niet voor niets chillax dat is iets wat duidelijk is geworden!
Vanmorgen ontbeten met een bami soepje, even omkleden en op naar de watertaxi richting het centrum van Bangkok.

Na een wandeltocht langs de rivier eindelijk de watertaxi gevonden, ingestapt en het blijft wel iets speciaals. Dwars door de stad en het riool heen, hoogtepuntje zeker. Vanuit hier hebben we diverse winkelcentra en dergelijke bezocht in de brandende zon. We hebben bewust gekozen voor een luxe hotel met zwembad om zo onze reis af te sluiten, dus zonde om daar geen gebruik van te maken. Rond 15.00u richting het hotel met de watertaxi en als afsluiter de tuktuk. Aangekomen bij het hotel, fles water halen, omkleden en op naar het zwembad. Mooi uitzicht doordat het op het dak gebouwd is en prima water temperatuur, we zijn ook wel verwend met 31° zeewater.

Hier 2 uurtjes op de bedjes gelegen en gezwommen en daarna terug naar de kamer. Hier gedoucht maar vooral de backpacks helemaal geleegd en opnieuw ingepakt alvast voor de vliegreis. We gaan morgenavond namelijk naar ons laatste hotel naast het vliegveld dit ivm het vroege opstaan en het verkeer in Bangkok. Toen de backpacks gepakt waren hebben we uitgebreider dan normaal aan de overkant van de straat gegeten, Ces massaman curry chicken met rijst en ik fried rice with prawn. Mijn garnalen waren niet bijster best maar beide bordjes waren leeg.

En nu? Nu gaan we in onze jacuzzi liggen; kopje thee check
tablet met film check
chocolaatje check

Onze laatste officiële avond morgen word vermoedelijk weinig slapen!
Morgen worden we om 17.00u opgepikt door de taxi, maar tot die tijd kunnen we (heel fijn!) wel gebruik maken van het zwembad.

• 24 Mei 2016 - 18:58

Monique:

Ja zo te lezen nog super aan het genieten maar het zit er nu toch echt bijna op hier ook de kriebels in de buik hahaha
    Heerlijk dat jullie zo genieten maar ook heerlijk om jullie weer in mijn armen te sluiten love u tot donderdag geniet neem het nog van xxxx

• 24 Mei 2016 - 22:38

Didi:

Nou Floor en Ces aan de avontuur komt een einde nog een veilige reis terug en tot gauw.:-)

• 25 Mei 2016 - 12:04

Els Stouthamer:

Een hele goede reis terug!
    Groeten

els en Jeroen

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016