Schommelende vlucht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Schommelende vlucht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Schommelende vlucht

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

21 Mei 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

De vlucht die vandaag op de planning staat vertrekt om 12.10 vanaf Langkawi airport. Om 07.45u de wekker en om 9.30u de taxi richting het vliegveld.

Een kleinschalig vliegveld maar juist wel een keer lekker na als dat groot en drukke. 12.00u boarden en om 12.16 stegen we op, de vlucht richting Kuala Lumpur zou een uurtje en 5 minuten duren.
Rond 13.20u landden we in KL, na een bewogen vlucht. Deze piloot had denk ik nog niet zoveel vlieguren gedraaid, of het lag aan de lucht maar het vliegtuig schommelde flink. Ik had gelukkig afleiding doordat er 2 kindjes voor ons zaten waar ik mee aan het spelen was en ces vermaakten zich prima met zijn film!

Even bijkomen op het massale vliegveld van KL, wat een immens grote stad is het toch.  Hierna de taxi en bus tegen elkaar afgewogen maar uiteindelijk toch voor de taxi gekozen, blij met onze keuze. Beide de hele auto rit geslapen, zo op van de afgelopen dagen sjouwen en alles eruit willen halen wat erin zit. Dat is iig zeker gelukt! ;)

Aangekomen bij het Pudu Plaza hotel, het hotel waar we 3 weken geleden ongeveer ook waren. We hadden een kamer zonder raam geboekt aangezien deze het goedkoopste was maar kregen door een fout van de receptie een kamer met raam. Wij zijn niet zo kieskeurig dus hier akkoord mee gegaan!

Opzoek naar een Sony winkel ivm de camera, uiteindelijk gevonden maar kregen al snel te horen dat er niets meer aan te doen was. De lens van het toestel is kapot, dus ervoor gekozen om dit in Nederland verder na te laten kijken. Voor nu dus foto's maken met de telefoon, jammer maar het is niet anders!

'S avonds naar de petaling street, een grote overdekte soort van markt met allerlei kraampjes van mensen die ineens vrienden van ons waren. Haha yup voor de mensen die in Turkije zijn geweest, zulke winkeltjes inderdaad ;). We hebben ons in kunnen houden, het is immers nadat je 3 kraampjes hebt gezien niet veel nieuws wat je hierna ziet.
Ces op het einde gekozen voor een kip met rijst gerecht wat bereid en gereserveerd word in een klei pot, helaas geen foto's van camera dus kapot en telefoons waren leeg. Ik gekozen voor stokjes vlees van de BBQ, goedkoop en redelijk lekker dus tevreden terug gekeerd naar het hotel.

De dagen gaan hard morgen onze laatste dag in KL en dan vliegen we de 23ste naar Bangkok... Nu eindelijk weer een goed bed want ik ben redelijk vermoeid na al die nachten op Langkawi slecht te hebben geslapen. Daarnaast word lord of the rings uitgezonden, dus wij zijn tevreden haha!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016