Strand dag Langkawi ! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu Strand dag Langkawi ! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Strand dag Langkawi !

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

20 Mei 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

Het verslag van vandaag is kort en niet heel krachtig ;).

Vanmorgen rond half 1 aan de soto ayam voor de laatste keer, heerlijk gerecht is het toch! Hierna een nieuwe rugzak voor mij gehaald, een deuter ben d'r blij mee!!
En de rest van de dag hebben we gehangen en geslapen op het strand. Het was erg bewolkt dus niet ingesmeerd, blijkt dat je hier inderdaad kunt verbranden in de schaduw. Rond 5u trok de hele horizon zwart van hele donkere bewolking, regen was zichtbaar en ik werd bang door het enorm donkere deken wat ons tegemoet kwam.
Ces wees richting de andere kant van het strand daar waren wervelwinden zichtbaar? DOODENG!! Gelukkig zagen we ze ook weer weg trekken maar het idee. Normaal zie je dit alleen op discovery channel.

Hierna gaan douche en toen we uit de douche kwamen was de lucht flink opgeklaard. Ook wel apart hoor het ene moment heel donker andere moment blauw lucht. Bami soepje gegeten, backpacks inpakken aangezien we morgen om 12.10u (06.10u jullie tijd) richting Kuala Lumpur vliegen. Hier brengen we 2 nachten door en dan door naar Bangkok. Het is een uurtje vliegen dus prima te overzien.

Nog even over de avond markt gelopen, even terug in de tijd met Beverly Hills cops op TV en nu klaar om de dag af te sluiten.

Morgen wanneer jullie de dag beginnen zijn wij in Kuala Lumpur, geen fan van de stad aangezien het erg duur is. Maar helaas ticket er naar toe geboekt dus weinig keuze.

Tot morgen in Kuala Lumpur!

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016