Hello Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu Hello Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van CesenFlo - WaarBenJij.nu

Hello Bangkok!

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg CesenFlo

03 April 2016 | Thailand, Bangkok

Helaas heeft de website ons verhaal van gisteren niet opgeslagen maar niet getreurd. We vinden het niet erg om dit nogmaals online te zetten ;). Het word een lang verhaal dus ga goed zitten!

Vandaag onze reis dan toch echt begonnen bizar dat je ergens zo lang naar uitkijkt en het dan eigenlijk "ineens" daar is.
De vluchten zijn beide goed gegaan even wennen aan het feit dat je zo lang onderweg bent maar geen problemen gehad. Lekker gegeten en prima mensen naast ons gehad. Het 2e vliegtuig was overigens niet zo spectaculair als verwacht aangezien het het grootste vliegtuig ter wereld is.

Geland, douane check, de eerste thaise bath in the pocket, over iedereen heen kunnen kijken gemiddelde lengte vermoedelijk 1.60, €11,- betalen voor een taxi rit van 50 minuten kortom: de kop is er positief af!

We zijn direct voorzien van een goed hotel met eigen voorzieningen, 2 zwembaden, 35 graden, plus de toch wel cultuurshock.
Op het vliegtuig zeiden we nog tegen elkaar dat het te overzien was maar hoe verder we het centrum in reden hoe toch bizarder de situaties werden. Een specifiek voorbeeld is niet te noemen maar laten we het houden op dat je zintuigen zeker niet vergeten worden, deze mogen gelijk hard aan het werk. De geur, de beelden en de mensen doen je vrijwel meteen beseffen hoe ver weg je bent van huis. Ingecheked bij het hotel, een niet thaise maaltijd gegeten helaas de tentjes rondom het hotel waren dicht. Dit was prima voor wat er mogelijk was.

Overvallen door de nieuwe ervaringen maar voldaan gebroken het mandje in! Morgen weer een nieuwe dag vol nieuwe ervaringen.

CesenFlo

YES. Het is echt waar we gaan, over vandaag precies 11 dagen vliegen wij richting Bangkok om onze eerste backpack reis te gaan uitvoeren! Daar hoort uiteraard een waarbenjij.nu blog bij deze gaan we (zit nu nog in d e planning) regelmatig aanvullen met verhalen en foto's. Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van onze reisverhalen en foto's!

Actief sinds 22 Maart 2016